
Service Design: zákaznické zážitky, které překročí očekávání zákazníků
Zjistěte, jak vytvořit nezapomenutelné a působivé zážitky, které zvýší loajalitu zákazníků a prohloubí jejich vztah ke značce. Získáte praktické dovednosti pro navrhování bezproblémových služeb zaměřených na zákazníka pomocí nástrojů, jako jsou service blue prints a journey mapping, a naučíte se inovativní techniky řešení problémů v oblasti služeb. Díky kombinaci teorie a praktického aplikování se naučíte, jak aktivně vytvářet zákaznické zkušenosti, které nejen splní, ale i předčí očekávání a zajistí dlouhodobou spokojenost zákazníků.
Tento kurz je ideální pro širokou škálu účastníků, kteří se chtějí zaměřit na zlepšení zákaznické zkušenosti a efektivní design služeb: začínající podniky, korporace, neziskové organizace, vzdělávací instituce, veřejnou správu a státní instituce. Tento kurz poskytuje účastníkům ze všech odvětví praktické nástroje a znalosti pro vytváření služeb, které jsou inovativní, efektivní a zaměřené na zákazníka.
Termíny kurzu
Na tento kurz není v současné době možné se přihlásit. Pokud chcete být pravidelně informováni o aktuální nabídce kurzů na filozofické fakultě, zaregistrujte se k odběru newsletteru.
Vše o studiu
Co se naučíte
Absolventi budou schopni vytvářet služby zaměřené na zákaznické potřeby, čímž se zvýší kvalita a efektivita služeb, které poskytují. Získají dovednosti potřebné k navrhování služeb, které vedou k vyšší spokojenosti a loajalitě zákazníků. Posílí svou schopnost analyzovat a zlepšovat zákaznickou cestu, což jim přinese výhodu v konkurenčním prostředí. Budou schopni implementovat inovativní řešení pro zlepšení zákaznických zážitků ve svém profesním prostředí, což podpoří růst jejich organizace nebo firmy.
Jak se přihlásit
Přijímací řízení
Kurz bude otevřen při minimálním počtu 15 přijatých uchazečů. Přijato bude maximálně 25 uchazečů.
Uchazeči podávají elektronickou přihlášku. Po ukončení sběru přihlášek (po 19. 1. 2025) budou prvním 25 uchazečům podle pořadí podání přihlášky zaslány pokyny pro podmíněný zápis a ztotožnění (ztotožňují se pouze uchazeči, kterým dosud nebyly vydány přihlašovací údaje do Informačního systému MU) a odkaz pro úhradu kurzu. Všechny tyto administrativní úkony je možné provést online. V případě neuhrazení poplatku ve stanoveném termínu bude místo nabídnuto dalšímu uchazeči v pořadí.
UPOZORNĚNÍ: Při zakládání přihlášky, prosíme, čtěte pokyny systému, vyplňte všechny povinné rubriky, ověřte svůj zadaný e-mail a zapamatujte si heslo, které do přihlášky zadáte. Pro vrácení zpět do přihlášky je bude po Vás systém vyžadovat. Jakmile vyplníte všechny povinné rubriky, umožní Vám systém přihlášku podat. Pro určení pořadí uchazečů musí být přihláška podaná. V případě, že nebudou vyplněny všechny povinné rubriky, systém neumožní podání přihlášky. Přihláška tak zůstane ve stavu založená, ale nepodaná.
Uchazeči, kteří již mají z minulosti přihlašovací údaje do Informačního systému MU, mohou podat e-přihlášku autentizovaně (po přihlášení do IS MU). Systém předvyplní jejich osobní údaje, které stačí jen zkontrolovat, případně opravit. Do přihlášky pak není nutné zadávat žádné heslo a do přihlášky je možné se vrátit kdykoli přímo v IS MU.
Požadované doklady
Úřední konverze maturitního vysvědčení nebo VŠ diplomu se dokládá přímo do e-přihlášek. Absolventi MU mohou doložit prostý sken diplomu.
Podmínky přijetí
- Požadované vstupní vzdělání: střední s maturitou.
Průběh vzdělávání, lektoři
- Účast: Distanční studium
1. Základy designu služeb zaměřeného na člověka: Pochopte klíčové principy a metody service designu, které vám umožní navrhovat služby zaměřené na zákazníka.
2. Praktické nástroje pro mapování zákaznické zkušenosti: Naučte se praktické nástroje, jako je journey mapping a service blue prints, které vám umožní vizualizovat a optimalizovat každý styčný bod zákaznické zkušenosti se službou.
3. Strategie pro dlouhodobou loajalitu zákazníků: Naučte se, jak vytvářet služby, které zákazníky nejen přilákají, ale i udrží jejich věrnost a zabezpečí dlouhodobou spolupráci.
Podmínky ukončení
- Typ ukončení: Praktické hodnocení, Míra účasti
Účast na konzultacích + odevzdání záverečného projektu.
Lektoři
MgA. Michaela Štetiarová
Kontaktní údaje
e-mail: 248274@mail.muni.cz
Informace o kurzu
Zajišťuje | Filozofická fakulta |
Garant |
PhDr. Ladislava Zbiejczuk Suchá, Ph.D.
|
Hodinová dotace | 12 |
Délka vzdělávání v týdnech | 12 |
Mikrocertifikát | Ano |
ECTS kredity | 2 |
Úroveň EQF | 6 |
Váháte?
Máte otázku?
Zajímá vás obsah a podmínky studia kurzu Service Design: zákaznické zážitky, které překročí očekávání zákazníků? Zeptejte se nás:
Dotazy k přijímacímu řízení nebo úhradám kurzu můžete zasílat na czv@phil.muni.cz.
Otázky na obsah kurzu můžete směřovat přímo na lektorku kurzu.
Podobné kurzy
Podívejte se na další kurzy s podobným zaměřením: