Informace o projektu

Informace o projektu
Šíření sounáležitosti

Kód projektu
ROZV/03/2018
Období řešení
1/2018 - 12/2018
Investor / Programový rámec / typ projektu
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
Fakulta / Pracoviště MU
Rektorát

V roce 2018 rozšíří Masarykova univerzita výrazně komunikaci k posílení sounáležitosti a podpoří nasazení nové značky MUNI. V návaznosti na blížící se 100. výročí svého založení bude oslovovat svoje studenty, zaměstnance, absolventy s přesahem na širokou veřejnost (s důrazem na město Brno), ale i širokou akademickou obec nejen v České republice, ale i v zahraničí. Bude cíleně komunikovat hodnoty a poslání univerzity. K tomuto záměru bude také podporovat samotné studenty v šíření sounáležitosti MUNI primárně prostřednictvím studentských univerzitních akcí. Dlouhodobá spolupráce s partnery přinese rozvoj marketingového partnerství s komerční sférou a strategickými partnery v rámci spřátelených institucí.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info