Informace o publikaci

Prožívání smyslu života a hodnoty studentů humanitních oborů – výsledky první části pilotní studie

Autoři

ŠEVČÍKOVÁ Stanislava BALÁŠOVÁ Jitka BLAŽKOVÁ Ladislava FIALKOVÁ Jana HORVÁTH Adam KARABOVÁ Marta KRÁČMAROVÁ Iveta LUHOVÝ Ivan MACHÁČEK Jan MOZOROVÁ Jitka OCHMANOVÁ Eliška POLÁKOVÁ Helena POSPÍŠILOVÁ Zuzana WURMOVÁ Alžběta

Rok publikování 2012
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Psychoterapie
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Logotherapy; existential analysis; meaning; values; study
Popis Cílem předkládaného příspěvku je předložit odborné veřejnosti analýzu, jak skupina studentů humanitních oborů vnímá smysl života a hodnoty (tvůrčí, zážitkové a postojové) kategorizované z vlastních písemných prací v kurzu Logoterapie a existenciální analýza. Studující společně s vyučující z nich následně provedli kvalitativní obsahovou analýzu prizmatem konceptu logoterapie a existenciální analýzy. Prostřednictvím této analýzy jsou předloženy názory vybrané skupiny studujících humanitních oborů a vyvozeny důsledky pro pedagogickou praxi.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info