Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Internal setting and organizational learning in schools
| Název česky | Vnitřní prostředí a organizační učení ve škole |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2013 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Studia paedagogica |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | Digitální knihovna FF |
| Doi | https://doi.org/10.5817/SP2013-4-5 |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | organizational learning; school; systematicity of learning; factors of internal school setting |
| Popis | Článek je dalším z výstupů výzkumného projektu, ve kterém jsme se zaměřili na poznání procesů organizačního učení v českých základních školách. V tomto textu se věnujeme dimenzi systematičnosti organizačního učení ve škole. Systematičnost učení ve škole považujeme v souladu s mnohými autory za důležitý předpoklad hloubky a tedy i efektivity organizačního učení. V článku hledáme odpověď na otázku, do jaké míry ovlivňují faktory vnitřního prostředí školy systematičnost organizačního učení. Využíváme přitom data z reprezentativního šetření dvou krajů České republiky. |
| Související projekty: |