Informace o publikaci

Žáci s epilepsií ve škole hlavního vzdělávacího proudu

Autoři

VÍTKOVÁ Marie

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V kapitole je prezentováno vzdělávání žáků s epilepsií ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Je vysvětlen vliv epilepsie na vzdělávání žáka z různých aspektů: psychosociálního, psychologického a pedagogického. Analyzovány jsou faktory jako kognitivní schopnosti, struktura osobnosti a socio-kulturní prostředí, které ovlivňují vývoj a učení žáků s epilepsií, Pozornost je rovněž věnována otázce, proč se u těchto žáků i s průměrným nebo nadprůměrným intelektem, mohou rozvinout obtíže v učení a chování.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info