Informace o publikaci

Vývoj velkoplošného maloobchodu Olomouce a výzkum nákupního chování

Logo poskytovatele
Autoři

SZCZYRBA Zdeněk FIEDOR David

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference XVII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků
Fakulta / Pracoviště MU

Přírodovědecká fakulta

Citace
www http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-96
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-96
Obor Zemský magnetismus, geodesie, geografie
Klíčová slova large-scale retail; shopping behaviour; Olomouc
Popis Česká města jsou dlouhodobě vystavena tlakům nadnárodních maloobchodních řetězců, což se projevuje v nebývale zvýšené míře rovněž změnou nákupních zvyklostí obyvatel měst a okolí. Jejich preference pro volbu konkrétní velkoplošné prodejny jsou silně a často i podprahově ovlivňovány promyšlenými marketingovými aktivitami maloobchodních řetězců. Příspěvek se věnuje problematice vývoje velkoplošného maloobchodu v Olomouci a rozboru velkoplošné maloobchodní vybavenosti ve vnitřní struktuře města. Následuje analýza nákupního chování obyvatel města.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info