Informace o publikaci

Teacher Creativity Influence on the Training in Inquiry-based Science Education

Název česky Vliv učitelské kreativity na trénink v IBSE
Autoři

TRNOVÁ Eva TRNA Josef

Rok publikování 2017
Druh Článek ve sborníku
Konference INTED2017 Proceedings.11th International Technology, Education and Development Conference
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://library.iated.org/view/TRNOVA2017TEA
Doi http://dx.doi.org/10.21125/inted.2017.1140
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova creativity; improvement; inquiry-based science education; teacher training
Popis V tomto výzkumu byl identifikován velký vývoj učitelské kreativity v průběhu tréninkového kurzu v implementaci IBSE. Případová studie byla využita jako hlavní výzkumná metoda v rámci projektu PROFILES v 7RP EU. Ke zvýšení účinnosti tréninku přírodovědných učitelů v inovativních vzdělávacích metodách jako IBSE je třeba vzít v úvahu faktory vztažené k osobnosti učitele, zejména jeho kreativitu a reflektovat je v tréninkových kurzech.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info