Informace o publikaci
Simulation as a Strategy for Enhancing Learner Autonomy in Developing Communicative Competence in ESP
Název česky | Simulace jako strategie pro posilování autonomie studentů při rozvoji komunikační kompetence v anglickém jazyce pro specifické účely |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2017 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Tento článek se zabývá učením metodou provádění praktických úkolů, které pozitivně ovlivňují kognitivní schopnosti studentů a dávají jim praktické zkušenosti s rozvojem komunikačních i sociálních dovedností. Simulace jako výuková technika při výuce cizích jazyků má velký potenciál pro rozvoj obou těchto souborů dovedností. Jelikož ztělesňuje principy komunikativní výuky jazyků, funguje dobře, pokud se stane pravidelnou součástí procesu jazykového učení. Navíc zvyšuje motivaci studentů tím, že mají pocit řízení vlastního učení a umožňuje jim vidět praktické uplatnění toho, co se učí. V důsledku toho může být simulace účinným nástrojem pro podporu autonomie studentů. Práce se zabývá strukturou a návrhem simulací, nabízí návrhy týkající se způsobů testování a hodnocení výkonu žáků v simulačních úlohách a poskytuje praktické příklady simulací, které mohou být použity k podpoře autonomního učení diplomovaných zdravotních sester a zdravotnických záchranářů na terciární úrovni. |