Informace o publikaci

Využití Montessori pomůcek pro eliminaci některých rizikových míst v aritmetice

Autoři

BUDÍNOVÁ Irena

Rok publikování 2017
Druh Článek ve sborníku
Konference Jak učit matematice žáky ve věku 10-16 let
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Montessori teaching aids; arithmetics
Popis Vyučování matematice přináší žákům některá úskalí, která mají příčinu mimo jiné v oblasti vytváření a správného chápání matematických pojmů a v oblasti procedurální. Vznikají tak riziková místa, která je možno eliminovat využíváním vhodných pomůcek. Příspěvek pojednává o některých Montessori pomůckách, konkrétně o tabulce pro desetinná čísla a stovkový koberec.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info