Informace o publikaci

Encouraging students' independence and motivation in a virtual classroom

Název česky Podpora motivace a nezávislosti studentů ve virtuální třídě
Autoři

KATRŇÁKOVÁ Hana

Rok publikování 2017
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Casalc Review
Fakulta / Pracoviště MU

Centrum jazykového vzdělávání

Citace
Klíčová slova asynchronous communication; ESP; EAP; ICT; motivation; synchronous communication; videoconferencing
Přiložené soubory
Popis Tento článek je věnován motivaci studentů a využití videokonferencí, informačních technologií a nástrojů společenských médií pro vytvoření skupiny pro komunikaci, v jejímž rámci se mohou realizovat autentické a smysluplné úkoly a aktivity v multikulturní třídě.Zaměřuje se především na cvičení a úkoly, které fungují jak ve virtuální multikulturní třídě i ve standardní třídě. Příklady hodnocení studentů na závěr kurzu, které reflektují jejich zkušenost, osobní a profesní pocity a pocity uspokojení jsou v txtu také zahrnuty.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info