Informace o publikaci

Learning Analytics: Challenges and Opportunities of Using Data Analysis in Education

Název česky Analytika učení: Výzvy a příležitosti využívání analýzy dat ve vzdělávání
Autoři

JUHAŇÁK Libor ZOUNEK Jiří

Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Cílem kapitoly je představit a popsat relativně novou oblast výzkumu - learning analytics (analytiku učení). První část kapitoly se zaměřuje na historický kontext analytiky ve vzdělávání a představuje několik oblastí výzkumu, které se podílely na utváření analytiky učení. Současně autoři popisují vývoj analytiky učení a její klíčové koncepty. Ve druhé části předkládají autoři přehled hlavních výzkumných oblastí a témat v oblasti analytiky učení, přičemž představují různé analytické nástroje a systémy. Poslední část kapitoly se zaměřuje na současné výzvy, před kterými stojí analytika učení. Dále autoři představují příležitosti pro další rozvoj a výzkum v této oblasti.
Související projekty: