Informace o publikaci

Application of the Double Diamond framework to prepare the communication strategy of a great sports event

Název česky Využítí frameworku Double Diamond při přípravě komunikační strategie velké sportovní akce
Autoři

JILKA Michal

Rok publikování 2019
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Studia Sportiva
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sportovních studií

Citace
www https://journals.muni.cz/studiasportiva/article/view/11494/10798
Doi http://dx.doi.org/10.5817/StS2019-1-10
Klíčová slova framework; double diamond; communication strategy; communication; great sports event
Přiložené soubory
Popis Každý sportovní událost je typická procesem plánování, organizování, implementace a vyhodnocení. Tento systém platí jak pro malé, tak pro velké sportovní události. Plánovací proces zahrnuje celou řadu faktorů - sportovní, technickou, finanční, procesně právní a také marketingovou komunikaci. Existuje několik marketingových cílů, ale všechny by se měly soustředit na fanoušky, jejich přání, potřeby a také zájmy o danou akci. Aby mohlo být dosaženo maximálních výsledků, je potřeba připravit detailní komunikační plán podložený kvalitně zpracovaným kreativním návrhem či konceptem. Jedním ze způsobů, jak lze marketingová komunikace připravit, je framework Double diamond (česky dvojitý diamant), který byl použit pro přípravu komunikační strategie pro webové stránky a sociální sítě světového poháru v biatlonu v Novém Městě na Moravě pořádaném od 20. do 23. prosince 2018. Tato studie popisuje jednak užití frameworku po praktické stránce, ale především jasné a praktické ukázky a dosažené cíle v rámci celého procesu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info