Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Förderung der Selbstevaluation von Lernenden im Fremdsprachenunterricht
| Název česky | Rozvíjení sebehodnocení studentů ve výuce cizího jazyka |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2019 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Sprachen, Literaturen und Kulturen im Kontakt. Beiträge der 25. Linguistik- und Literaturtage, Miskolc/Ungarn, 2017 |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Klíčová slova | Student Self-Assessment; Foreign Language Learning; Self-Regulated Learning; Zimmerman´s model of self-regulated learning; A Four-Stage Model for teaching student self-evaluation |
| Popis | Příspěvek pojednává o tom, proč je sebehodnocení studentů důležitým cílem (nejen cizojazyčné) výuky a jaká je jeho role v rámci celoživotního učení. Těžištěm textu je pak představení dvou modelů podporujících rozvíjení sebehodnocení ve výuce a principů jejich fungování. Konkrétně je představen model rozvíjení autoregulace od Zimmermanna a čtyřstupňový model pro zavádění sebehodnocení ve výuce autorů Rosse a Rolheisera. |
| Související projekty: |