Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Algunos problemas metodológicos y teóricos de la enseňanza de la sintaxis del espaňol como asignatura universitaria (ELE)
| Název česky | Metodologické a teoretické problémy výuky španělské syntaxe jako akademického předmětu (ELE) |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2020 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | e-Scripta Romanica |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | https://czasopisma.uni.lodz.pl/escripta/article/view/7119 |
| Doi | https://doi.org/10.18778/2392-0718.08.09 |
| Klíčová slova | Spanish FL; syntax; teaching; methodology; theory |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Tento článek se zabývá problémy metodologické či teoretické povahy, s nimiž se setkávají vyučující syntaxe jako akademického předmětu (povinného v rámci filologického studia španělštiny v nehispanofonních zemích) a jež ve své většině souvisejí se zjevnou absencí jednotné koncepce španělské syntaxe. Jak se pokoušíme ukázat, tato okolnost se odráží ve značné terminologické, definiční a klasifikační různorodosti v učebnicích a gramatikách vydávaných ve Španělsku, což znesnadňuje jak teoretický výklad předmětu, tak i výběr vhodných didaktických mnateriálů. |
| Související projekty: |