Informace o publikaci

Předběžné výsledky kvalitativní fáze výzkumu učebních stylů angličtiny studentů FEKT VUT

Autoři

LANGEROVÁ Petra

Rok publikování 2022
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Poster shrnul předběžné výsledky kvalitativní fáze smíšeného výzkumu učebních stylů angličtiny studentů FEKT VUT. V kvantitativní fázi bylo zjištěno 5 preferovaných způsobů učení, 3 na synoptickém a 2 na ektenickém pólu. Pro rozhovor byli vybráni studenti, kteří se ve svých odpovědích v dotazníku nejvíce ztotožňovali s výše uvedenými preferovanými způsoby učení. Cílem rozhovorů bylo zjistit, jak konkrétně se studenti učí, zda jsou tímto způsobem úspěšní a jestli by byli ochotni způsob učení změnit, kdyby tím dosáhli úspěchu. Většina z nich uvedla, že se svým způsobem učí úspěšně, a ke změně ochotni většinou nejsou, protože to zkusili a nedařilo se jim to.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info