Informace o publikaci

Pragmatika a písemné dovednosti u studentů angličtiny jako cizího jazyka: Výsledky pilotáže a implikace pro úpravu finálního výzkumu

Autoři

VOLDÁNOVÁ Žaneta

Rok publikování 2022
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum v didaktice cizích jazyků V
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova pragmatics instruction; writing skills; English as a foreign language; quasi-experiment; pilot research
Popis Článek shrnuje výsledky pilotního výzkumu provedeného u studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ, v němž bylo zjištěno, že explicitní výuka pragmatiky přispívá k sebejistotě studentů ohledně psaní a že k ní mají kladný postoj. Pilotáž však odhalila nutnost úprav v designu a výzkumném vzorku, které jsou v článku rovněž popsány.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info