Informace o publikaci

Přístupy k integraci vzdělávacího obsahu z pohledu kurikula, výuky a učitelského vzdělávání

Autoři

KOLDOVÁ Helena JANÍK Tomáš BÍLEK Martin DOSTÁL Jiří MÁDLOVÁ Michaela MENTLÍK Pavel ROKOS Lukáš ŠIMIK Ondřej TRNOVÁ Eva

Rok publikování 2024
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kniha poskytuje odpovědi na otázky související se zaváděním obsahově integrovaných přístupů do školní praxe. Nejprve je v knize představena rámcová charakteristika podstaty přístupů a souvisejících klíčových pojmů. Autoři se zabývají obsahovým vymezením monodiscipinarity, multidisciplinarity, interdisciplinarity a transdisciplinarity a naznačují jejich kurikulární, didaktické a pedeutologické aspekty. Následují kapitoly potom představují vybrané přístupy k integraci vzdělávacích obsahů – konkrétně STEM, SCIENCE, CLIL, technické vzdělávání, vzdělávací oblast Člověk a jeho svět. V závěru publikace jsou shrnuty výzvy pro implementaci vzdělávání v integrovaném pojetí na různých stupních škol.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info