Role rodičů ve vztahu ke škole - teoretické koncepty

Autoři RABUŠICOVÁ Milada TRNKOVÁ Kateřina
Druh Článek v odborném periodiku
Citace RABUŠICOVÁ, Milada a Kateřina TRNKOVÁ. Role rodičů ve vztahu ke škole - teoretické koncepty. Pedagogika, Praha: UK Praha, 2003, roč. 2003, č. 2, s. 141-151. ISSN 0031-3815.
Originální jazyk čeština
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Family; school; parents; role of parents; relationships between school and parents

V přehledovém článku se autorky na základě analýzy převážně zahraniční (angloamerické) literatury vyjadřují k vývoji rodičovské role ve vztahu ke škole a k jejím různým podobám. Konkrétně vymezují a charakterizují tři různé přístupy k rodičům: pohled na rodiče jako na zákazníky, jako na partnery a jako na občany. V závěru se zamýšlejí nad oblastmi budování dobrých vztahů rodiny a školy.

Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info