The development of PR as an important tool of marketing

Základní údaje

Originální název Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu
Autoři

Další údaje

Citace DOLEŽAL, Michael. Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu. In Rozvoj a podpora podnikatelských aktivit v málo rozvinutých regiónoch krajín strednej a východnej Európy. první. Košice: Ekonomická univerzita v Bratislavě, Podnikohospodárská fakulta Košice, 2003. s. 59 - 64, 147 s. ISBN 80-225-1723-2.
Originální název
Obor
Druh Článek ve sborníku
Klíčová slova public relations; Czech firms; communications; PR agencies

Anotace

Článek pojednává o současném stavu PR a zaměřuje se na aktivity, které jsou nejvíce žádány po PR agenturách klienty.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info