Algunas consideraciones sobre el análisis pragmático de los textos publicitarios

Název česky Některé aspekty pragmatické analýzy reklamních textů
Autoři STEHLÍK Petr
Druh Článek v odborném periodiku
Citace STEHLÍK, Petr. Algunas consideraciones sobre el análisis pragmático de los textos publicitarios. Études Romanes de Brno, Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, L 25, č. 1, s. 69-77. ISSN 0231-7532.
Originální jazyk španělština
Obor Jazykověda
Klíčová slova Pragmatics; Analysis; Advertising Language

V tomto článku se zvažují různé přístupy k pragmatické analýze reklamních textů. Nejlepším řešením se jeví kombinace tradiční analýzy jednotlivých jazykových úrovní s pragmatickou dimenzí. Tímto způsobem je možno zachovat systematický charakter tradiční metody, a zároveň zkoumat význam různých jazykových elementů pro persuasivní funkci reklamních sdělení.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info