Některé aspekty pragmatické analýzy reklamních textů

Základní údaje

Originální název Algunas consideraciones sobre el análisis pragmático de los textos publicitarios
Autoři

Další údaje

Citace STEHLÍK, Petr. Algunas consideraciones sobre el análisis pragmático de los textos publicitarios. Études Romanes de Brno, Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, L 25, č. 1, s. 69-77. ISSN 0231-7532.
Originální název španělština
Obor Jazykověda
Druh Článek v odborném periodiku
Klíčová slova Pragmatics; Analysis; Advertising Language

Anotace

V tomto článku se zvažují různé přístupy k pragmatické analýze reklamních textů. Nejlepším řešením se jeví kombinace tradiční analýzy jednotlivých jazykových úrovní s pragmatickou dimenzí. Tímto způsobem je možno zachovat systematický charakter tradiční metody, a zároveň zkoumat význam různých jazykových elementů pro persuasivní funkci reklamních sdělení.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info