Rozvoj čtenářství: jak učit učitele čtení

Základní údaje

Originální název Reader Development: Teaching Teachers Read
Autoři

Další údaje

Citace PODROUŽKOVÁ, Lucie. Reader Development: Teaching Teachers Read. In New Trends in Education Future Teachers of English. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2005. s. 79-84, 6 s. ISBN 80-244-1249-7.
Originální název angličtina
Obor Pedagogika a školství
Druh Článek ve sborníku
Klíčová slova reader development; reading skills; extensive reading

Anotace

Příspěvek se obírá aspektem čtení literatury v rámci i mimo rámec výuky angličtiny a představuje koncept rozvoje čtenářství. Článek se rovněž věnuje významu čtení ve vzdělávacím procesu a navrhuje metody, které přispívají k rozvoji čtenářství v kontextu studijních programů pro budoucí učitele angličtiny.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info