Informace o publikaci

Co nám mohou začínající učitelé sdělit o klimatu a kultuře školy?

Logo poskytovatele
Autoři

JEŽEK Stanislav

Rok publikování 2005
Druh Článek ve sborníku
Konference Psychosociální klima školy III.
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Obor Psychologie
Klíčová slova school climate assessment; beginning teachers; diaries
Popis Příspěvek se zabývá otázkou, jaké informace nám mohou začínající učitelé poskytnout o klimatu školy a jaké ne. Studie porovnává výsledky tří metod - deníků, skupinového rozhovoru a individuálního polostrukturovaného rozhovoru. Ve výsledcí jsou shrnuty oblasti, které jsou nejčastěji předmětem pozornosti a výpovědí začínajících učitelů. Výsledky zároveň ukazují na velké rozdíly mezi informacemi z deníků a rozhovorových metod vedoucí k doporučením opatrnosti při používání rozhovorových metod.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info