Positioning internetových stránek nadnárodních společností v Polsku a České republice: předběžné výsledky

Základní údaje

Originální název Global website positioning in Poland and the Czech Republic: Preliminary findings
Autoři
Shintaro Okazaki
Radoslav Škapa

Další údaje

Citace OKAZAKI, Shintaro a Radoslav ŠKAPA. Global website positioning in Poland and the Czech Republic: Preliminary findings. In Peter Nijens (ed.), Proceedings of the 6th International Conference on Research in Advertising. 1. vyd. Lisabon: Polythecnic Institute Of Lisbon – Escola Superior De Comunicação Social, 2007. s. 50-60, 14 s. ISBN 80-210-4133-1.
Originální název angličtina
Obor Ekonomie
Druh Článek ve sborníku
Klíčová slova Marketing; global strategy; local strategy; websites presentations

Anotace

Naše práce si klade za cíl prozkoumat míru standardizace internetových prezentací nadnárodních společností působících v ČR a Polsku. Standardizací máme na mysli podobnost (obsahovou a vizuální) s příslušnými globálními stránkami.Protože se jedná o významné společnosti i z hlediska českého trhu, domníváme se, že výsledky - byť na omezeném vzorku - vypovídají o přístupu zahraničních společností v oblasti internetové sebeprezentace v ČR obecně.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info