Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně základní školy

Autoři NAJVAROVÁ Veronika
Druh Článek v odborném periodiku
Citace NAJVAROVÁ, Veronika. Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně základní školy. Pedagogická orientace, Brno: Konvoj, 2008, roč. 18, č. 1, s. 7-21. ISSN 1211-4669.
Originální jazyk čeština
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova reading literacy; functional literacy; developmental factors of reading literacy; PIRLS

V příspěvku představujeme výzkum čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ, který byl realizován ve školním roce 2005/6 na vybraných brněnských základních školách. Podrobně popisujeme výzkumný design, kombinující kvantitativní a kvalitativní metody zkoumání, jednotlivé použité techniky a nástroje, průběh výzkumu a vybrané výsledky. Na závěr nabízíme k diskusi některá zjištění.

Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info