Informace o publikaci

Theoretical Framework for Development of CPV Videoweb

Název česky Teoretický rámec vývoje CPV videowebu
Autoři

MINAŘÍKOVÁ Eva

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference New Pathways in the Professional Development of Teachers
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova video-based learning environment; teacher education; observation; cognitive-load theory
Popis Tento článek si klade za cíl představit teoretický rámec pro vytváření CPV videowebu, elektronického učebního prostředí využívajícího videozáznamy výuky. Čtyři oblasti, které inspirují teoretický rámec, budou stručně popsány. Jedná se o teorii reflektivního praktika, pozorování jako tiché období ve vzdělávání učitelů, využití videopřípadů ve vzdělávání učitelů a teorie kognitivního zatížení. V závěru budou stručně představeny praktické implikace pro vytváření CPV videowebu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info