Informace o publikaci
EMEE - Efektivní monitorování a hodnocení vzdělávání
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | 7. letní škola aplikované informatiky. Indikátory účinnosti EMS podle odvětví |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Informatika |
Klíčová slova | e-learning, data model, data analysis, information system, education |
Popis | Příspěvek shrnuje dosažené výsledky v analýze forem výuky informatických oborů na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity. Nejprve bylo potřeba navrhnout efektivní mechanizmus pro monitorování chování studenta v průběhu výukového období a vytvořit prvotní návrh datového modelu pro sběr takových dat. Pro vybraný pilotní kurz Analýza a návrh systému byl proveden sběr dat o tom, jakým způsobem studují jednotliví studenti, tj. kdy a jaké formy učebních materiálů používají. Nasbíraná data byla vyhodnocena a byly vytvořeny hypotézy ohledně vlivu způsobu studia během semestru na konečnou známku. Na základě výsledků analýzy shromážděných dat bude možno doporučit vhodnou modifikaci výuky. |