Informace o publikaci

Phonetik-Unterricht als Teil der Deutschlehrerausbildung: Methodisch-didaktische Aspekte

Název česky Výuka fonetiky jako součást vzdělávání učitelů němčiny: metodicko-didaktické aspekty
Autoři

KOVÁŘOVÁ Alena

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference New Pathways in the Professional Development of Teachers Neue Wege in der Professionalisierung von Lehrer/-inne/-n
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Jazykověda
Klíčová slova Comparing German and Czech system of sounds; difficulties in pronunciation; standard German pronunciation
Popis Na základě analýzy výslovnosti studentů, kteří absolvují předmět Fonetika a fonologie němčiny v 1. ročníku, lze vysledovat typické výslovnostní chyby českých rodilých mluvčích. Z analýzy vyplývá i optimalizace pořadí jednotlivých fonetických jevů, tak aby studenti zvládli výslovnost i metodiku odstraňování výslovnostních chyb. Důležitý je rovněž výběr vhodných studijních materiálů, proto si studenti vypracovávají vlastní fonetický slovník.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info