Informace o publikaci

Slovo-obraz-zvuk v reklamě

Autoři

PELCLOVÁ Jana

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Intermedialita: Slovo - obraz - zvuk. Sborník příspěvků z mezinárodního sympozia
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Jazykověda
Klíčová slova advertising; senses; verbal and non-verbal codes
Popis Příspěvek se zaměřuje na aktualizace verbálních a neverbálních komunikačních kódů v tištěné reklamě. I když má reklama v časopisech k dispozici pouze verbální a vizuální kód, dokáže působit na všechny naše smysly, kterými vnímáme okolí. Apelu na naše smysly je dosaženo především contextualizací verbálního a obrazového kódu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info