Current understanding of mixed methods design in educational research in the Czech Republic and abroad

Základní údaje

Originální název Současné pojetí smíšeného designu pedagogického výzkumu u nás a v zahraničí (plenární koreferát)
Autoři

Další údaje

Citace VLČKOVÁ, Kateřina. Současné pojetí smíšeného designu pedagogického výzkumu u nás a v zahraničí (plenární koreferát). In Konference České asociace pedagogického výzkumu: Smíšený design v pedagogickém výzkumu. 2011.
Originální název čeština
Obor Pedagogika a školství
WWW
Druh Vyžádané přednášky
Klíčová slova mixed methods design; educational research

Anotace

Koreferát srovnává pohled na smíšený design výzkumu a jeho aplikaci v českém pedagogickém výzkumu a v zahraničí. Zabývá se otázkou, zda je smíšený design něčím víc než kombinací kvalitativních a kvantitativních přístupů, metod sběru a analýzy dat. Zamýšlí se nad tím, zda je nadále skutečně obhajitelné striktně odlišovat kvalitativní a kvantitativní výzkum. Diskutuje o specifické roli smíšeného designu výzkumu v rámci pedagogického výzkumu a ukazuje jeho specifické místo v rámci jiných výzkumných designů. Představuje současná pojetí druhů smíšeného designu. Naznačuje problematické metodologické důsledky spojené s kombinací kvalitativních a kvantitativních aspektů, například v oblasti výzkumného vzorku.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info