Informace o publikaci

Žákovské (ne)porozumění ve výukové komunikaci

Autoři

MAKOVSKÁ Zuzana

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VIII.
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova understanding; non-understanding; mis-understanding; educational communication; pupils’ clarifying strategies
Popis Předložený příspěvek se zabývá problematikou (ne)porozumění u žáků druhého stupně základní školy (ISCED 2A). Na základě dat z empirického výzkumu (videostudie 32 vyučovacích hodin) je prezentováno, jakou podobu mohou mít komunikační sekvence, do nichž se žáci aktivně zapojují svým neporozuměním, případně špatným porozuměním, a to v rovině procesuální i obsahové.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info