Jazyk a humor v médiích

Základní údaje

Originální název Language and Humour in the Media
Autoři
Jan Chovanec
Isabel Ermida

Další údaje

Citace CHOVANEC, Jan a Isabel ERMIDA. Language and Humour in the Media. 1. vyd. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2012. 270 s. ISBN 1-4438-3894-2.
Originální název angličtina
Obor Jazykověda
WWW
Druh Odborná kniha
Klíčová slova humour; media; humour studies; sitcom; blog; political humour; humour in translation; satire; spoof news; canned jokes; wordplay; conversational humour; cross-cultural humour

Anotace

Publikace přináší nový pohled na problematikou humoru v masmédiích, a to z interdisciplinárního hlediska. Jednotlivé kapitoly se zabývají rolí, jakou humor hraje v tradičních tištěných a audiovizuálních ale také nových internetových médiích. Témata, která jsou v publikaci analyzována, zahrnují konverzační humor, vtipy, slovní hříčky, humor v překladu, žurnalistickou satiru, vtipy v emailech, atd. Z médií jsou zahrnuty časopisy, sitcomy, filmy, emaily, blogy, online žurnalistika, sportovní zpravodajství, politická reklama (volební plakáty) atd.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info