Poradenské kompetence a možnosti sebereflexe učitele vysoké školy

Základní údaje

Originální název Poradenské kompetence a možnosti sebereflexe učitele vysoké školy
Autoři

Další údaje

Citace ŠŤÁVA, Jan. Poradenské kompetence a možnosti sebereflexe učitele vysoké školy. In Šimoník, O. (ed.). Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl. 1.vydání. Brno: MSD Brno, 2011. s. 184-194, 11 s. ISBN 978-80-210-5561-2.
Originální název čeština
Obor Pedagogika a školství
Druh Článek ve sborníku
Klíčová slova university teacher professionalism; competence; selfreflection;

Anotace

Příspěvek se zabývá odpovědností vysokoškolského učitele vzhledem ke společnosti, ukazuje možnosti zvyšování jeho profesionality. Poukazuje na možnosti sebereflexe vycházející ze studentského hodnocení výuky. Možnosti využití sebereflexe v praxi vysokoškolského učitele byly ověřovány výzkumným šetřením.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info