Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Poradenské kompetence a možnosti sebereflexe učitele vysoké školy
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | university teacher professionalism; competence; selfreflection; |
| Popis | Příspěvek se zabývá odpovědností vysokoškolského učitele vzhledem ke společnosti, ukazuje možnosti zvyšování jeho profesionality. Poukazuje na možnosti sebereflexe vycházející ze studentského hodnocení výuky. Možnosti využití sebereflexe v praxi vysokoškolského učitele byly ověřovány výzkumným šetřením. |