Informace o publikaci

Proč jako doktorand (ne)učit kurzy pedagogické a školní psychologie

Autoři

MAREŠ Jan

Druh Vyžádané přednášky
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta Fakulta sociálních studií

Citace
Popis Cílem příspěvku je přispět k debatě o systému profesní přípravy vyučujících doktorandů na základě osobní zkušenosti autora. Zapojení studentů doktorských studijních programů do výuky, které je z hlediska profesního růstu velmi užitečné, totiž může mít celou i řadu úskalí. Příspěvek se zaměří na reflexi individuální profesní zkušenosti autora s výukou kurzů pedagogické a školní psychologie, které krom obvyklých potíží, které přináší ve výuce nezkušenost a nedostatek profesní přípravy, přináší i konfrontaci těchto problémů s vlastním obsahem výuky. Vzniká tím specifická výuková situace i sebezkušenost, která může být z hlediska dalšího profesního směřování zásadní.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info