Komunitní média jako nový nástroj pro rozvoj finanční gramotnosti v ČR : možnosti a výzvy

Základní údaje

Originální název Komunitní média jako nový nástroj pro rozvoj finanční gramotnosti v ČR : možnosti a výzvy
Autoři
Jan Motal

Další údaje

Citace MOTAL, Jan. Komunitní média jako nový nástroj pro rozvoj finanční gramotnosti v ČR : možnosti a výzvy. In Nadměrné zadlužení jako zdroj sociálního napětí a extremistických tendencí ve společnosti : Hledání nových cest řešení. 2012.
Originální název čeština
Obor Písemnictví, mas-media, audiovize
Druh Vyžádané přednášky
Klíčová slova community media; financial literacy; media literacy

Anotace

Přednáška zhodnotila rámec současných českých médií pro rozvoj finanční gramotnosti, zdůraznila teoretické koncepty i empirické studie, které ukazují na jeho meze. Jako možnou novou alternativu k práci s potenciálně či skutečně sociálně vyloučenými skupinami nabízí komunitní média - ta byla v přednášce vymezena a charakterizována ve vztahu k současnému českému mediálnímu prostředí. Možnosti využití komunitních médií byly demonstrovány na vybraných aspektech finanční gramotnosti, a to včetně konstrukce sociální identity problémových skupin. Přednáška představovala původní výstup k tématu na základě dlouhodobějšího výzkumu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info