Marketing politických kampaní

Základní údaje

Originální název Marketing politických kampaní
Autoři

Další údaje

Citace EIBL, Otto a Jozef JANOVSKÝ. Marketing politických kampaní. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. 140 s. ISBN 978-80-210-5821-7.
Originální název čeština
Obor Politologie a politické vědy
Druh Odborná kniha
Klíčová slova marketing; political campaign; research

Anotace

Marketingové nástroje a techniky stále častěji a intenzivněji pronikají do oblasti politiky. S jejich pomocí se strany snaží identifikovat nejzásadnější problémy a témata, která voliče v danou chvíli tíží, a nabídnout unikátní stranická řešení těchto problémů. Jak je patrné, klíčovou roli zde hraje výměna a sběr informací. Způsoby, jakými je možné informace sebrat a jak s nimi naložit (zejména z pohledu politické strany), popisuje tato publikace. Je určena primárně jako studijní podpora pro studenty kurzu POL505 Marketing politických kampaní zařazeného do projektu Politologie pro praxi (podpořeného z prostředků Evropského sociálního fondu, resp. Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost). Své publikum si ale kniha jistě najde i mimo tuto úzce vymezenou skupinu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info