Institute for Educational Development and Innovation

Total number of titles in 2014: 40

Alphabetical list of 30 titles starting from: 1

Letter A, page 1Letter B, page 1Letter C, page 1Letter D, page 1Letter E, page 1Letter F, page 1Letter G, page 1Letter H, page 1Letter CH, page 1Letter I, page 1Letter J, page 1Letter K, page 1Letter L, page 1Letter M, page 1Letter N, page 1Letter O, page 1Letter P, page 1Letter Q, page 1Letter R, page 1Letter S, page 1Letter T, page 1Letter U, page 2Letter V, page 2Letter W, page 2Letter X, page 2Letter Y, page 2Letter Z, page 2
First pagePrevious page|1|2|Next pageLast page
found: 40 records, displayed 1 - 30

 

PRAVDOVÁ, Blanka.
Být dobrým učitelem je komplexní a složitý úkol. 2014.


more

 

REISSMANNOVÁ, Jitka.
Creativity in teaching first aid. 2014.


more

 

TRNA, Josef - TRNOVÁ, Eva.
Design-based research as an innovation approach in the construction and evaluation of IBSME. In Frontiers in Mathematics and Science Education Research. Proceedings of the Frontiers and Science Education Research Conference 01-03 May 2014, Famagusta, North Cyprus. Famagusta, North Cyprus : Science Education Research Group at Eastern Mediterranean University, 2014. pp. 186-191. 1.5.2014, Famagusta, North Cyprus.


more

 

PAVLÍČKOVÁ, Lenka - TRNA, Josef.
Hands-on Activities as a Support of Re-education of Students with Specific Learning Disabilities in Science and Mathematics Education. 2014. ISBN 978-989-98032-7-5.


more

 

TRNA, Josef.
Hands-on Experiments in the Development of Gifted Students. 2014. ISBN 978-989-98032-7-5.


more

 

TRNOVÁ, Eva.
Hands-on Experiments in the Formation of Science Concepts in Primary Education. 2014. ISBN 978-989-98032-7-5.


more

 

TRNOVÁ, Eva.
IBSE and Creativity Development. Science Education International, ICASTE, Great Britain. ISSN 2077-2327, 2014, vol. 25, no. 1, pp. 8-18.


more

 

TRNA, Josef.
IBSE and Gifted Students. Science Education International, ICASTE, Great Britain. ISSN 2077-2327, 2014, vol. 25, no. 1, pp. 19-28.


more

 

KORYČÁNKOVÁ, Simona.
Idějnyje predposylki jazykovogo oformlenija obrazov krasoty v proizvedenijach russkich i češskich simvolistov. In Rossica Olomucensia LIII. Vyd. 1. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2014. ISBN 978-80-244-4077-4, pp. 99-103. 4.9.2013, Olomouc.


more

 

PRAVDOVÁ, Blanka.
Inovace pedagogických praxí na PdF MU v Brně. 2014.


more

 

SYSLOVÁ, Zora.
Jaké je české předškolní vzdělávání v porovnání s jinými zeměmi?. Praha : Wolters Kluver, 2014. 2 pp. Speciál pro MŠ, příloha časopisu Řízení školy 2/2014.


more

 

KORYČÁNKOVÁ, Simona - MORAVEC, Pavel.
Katolictví a pravoslaví. V čem se lišíme a co máme společného. 2014.


more

 

KORYČÁNKOVÁ, Simona.
Leksiko-semantičeskoje oformlenije zvukoobrazov v poezii V. S. Solovjova. 2014.


more

 

PRAVDOVÁ, Blanka.
Na jaké úrovni reflektují studenti PdF MU své zkušenosti z učitelské praxe?. 2014.


more

 

TRNA, Josef - TRNOVÁ, Eva - MAKYDOVÁ, Lucie.
Physics Learning Tasks for Students with Special Educational Needs: Disabled and Gifted. In Teaching and Learning Physics Today: Challenges? Benefits?. Udine : University of Udine, 2014. ISBN 978-88-97311-32-4, pp. 174-180. 22.8.2010, Reim, France.


more

 

KORYČÁNKOVÁ, Simona.
Principy otraženija Krasoty v filosofskoj poezii V. S. Solovjova. In Dialog kultur VII. Vyd. 1. Hradec Králové : Univerzita Hradec Králové Pedagogická fakulta, 2014. ISBN 978-80-7435-389-5, pp. 3-9. 22.1.2013, PdF Hradec Králové.


more

 

SYSLOVÁ, Zora - GRŮZOVÁ, Lucie.
Příprava studentek na roli herního partnera. Hradec Králové : 2014. ISBN 978-80-7435-390-1, pp. 282-292. 28.3.2014, Hradec Králové.


more

 

SYSLOVÁ, Zora - GRŮZOVÁ, Lucie.
Příprava studentek na roli herního partnera. Hradec Králové : PdF Hradec Králové, 2014. ISBN 978-80-7435-390-1, pp. 282 - 292.


more

 

HORKÁ, Hana - SYSLOVÁ, Zora - GRŮZOVÁ, Lucie.
Reflexe zkušeností studentů v přípravném vzdělávání učitelů mateřských škol. 2014.


more

 

VOJTKOVÁ, Naděžda.
Sdílené čtení v hodinách anglického jazyka. 2014.


more

 

HORKÁ, Hana - GRŮZOVÁ, Lucie - SYSLOVÁ, Zora.
Stimulace k cílené reflexi zkušeností studentů v přípravném vzdělávání učitelů mateřských škol. Acorát, Brno, Akademické centrum osobnostního rozvoje při Ústavu pedagogických věd FF MU. ISSN 1803-0823, 2014, vol. 1/3, no. 1/2014, pp. 3-9.


more

 

TRNOVÁ, Eva.
Systemic teacher continuous professional development as support of teaching practice. In Frontiers in Mathematics and Science Education Research. Proceedings of the Frontiers in Mathematics and Science Education Research Conference 01-03 May 2014, Famagusta, North Cyprus. Famagusta, North Cyprus : Science Education Research Group at Eastern Mediterranean University, 2014. pp. 204-211. 1.5.2014, Famagusta, North Cyprus.


more

 

HORNÁČKOVÁ, Vladimíra - SYSLOVÁ, Zora - HERCÍKOVÁ, Eva - HOLUBÁŘOVÁ, Eva.
The Level of Reflective Skills of Nursery School Teachers. Procedia - Social and Behavioral Sciences, Philadelfia, USA, Elsevier, USA. ISSN 1877-0428, 2014, vol. 2014, no. 112, pp. 853-860.


more

 

ZÍTKOVÁ, Jitka.
Trojice pracovních listů pro práci s kaligramem a vizuální poezií. 2014.


more

 

ZÍTKOVÁ, Jitka.
Trojice pracovních listů pro práci s lyrikou. Tematika - ČEŠTINA V POEZII. 2014.


more

 

ZÍTKOVÁ, Jitka.
Trojice pracovních listů pro práci s lyrikou. Tematika - DÉŠŤ. 2014.


more

 

ZÍTKOVÁ, Jitka.
Trojice pracovních listů pro práci s lyrikou. Tematika - JÁ UPROSTŘED SVĚTA. 2014.


more

 

ZÍTKOVÁ, Jitka.
Trojice pracovních listů pro práci s lyrikou. Tematika - JARO 1. 2014.


more

 

ZÍTKOVÁ, Jitka.
Trojice pracovních listů pro práci s lyrikou. Tematika - JARO 2. 2014.


more

 

ZÍTKOVÁ, Jitka.
Trojice pracovních listů pro práci s lyrikou. Tematika - PODZIM 1. 2014.


more

 
First pagePrevious page|1|2|Next pageLast page
found: 40 records, displayed 1 - 30