Publication details

 

Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu

Basic information
Original title:Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu
Title in English:The development of PR as an important tool of marketing
Author:Michael Doležal
Further information
Citation:DOLEŽAL, Michael. Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu. In Rozvoj a podpora podnikatelských aktivit v málo rozvinutých regiónoch krajín strednej a východnej Európy. první. Košice: Ekonomická univerzita v Bratislavě, Podnikohospodárská fakulta Košice, 2003. s. 59 - 64, 147 s. ISBN 80-225-1723-2.Export BibTeX
@inproceedings{490892,
author = {Doležal, Michael},
address = {Košice},
booktitle = {Rozvoj a podpora podnikatelských aktivit v málo rozvinutých regiónoch krajín strednej a východnej Európy},
edition = {první},
keywords = {public relations; Czech firms; communications; PR agencies},
location = {Košice},
isbn = {80-225-1723-2},
pages = {59 - 64},
publisher = {Ekonomická univerzita v Bratislavě, Podnikohospodárská fakulta Košice},
title = {Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu},
year = {2003}
}
Type:Article in Proceedings
Keywords:public relations; Czech firms; communications; PR agencies

The paper deals with current situation in PR in the Czech Republic and analyses the range of service which are requested by PR klients.