Informace o publikaci

Způsob propagace zavádění nových daní na příkladu digitální daně

Autoři

KŘÍŽOVÁ Tereza

Rok publikování 2020
Druh Článek ve sborníku
Konference COFOLA 2020: Sborník příspěvků mladých právníků, doktorandů a právních vědců
Fakulta / Pracoviště MU

Právnická fakulta

Citace
www Open access sborníku
Klíčová slova Marketing; Promotion; Digital Tax; Communication; New Taxes
Popis Příspěvek se zabývá zaváděním nových daní, respektive digitální daně. Marketing se v dnešní době spojuje především s podnikatelskou sférou, ale tento příspěvek si klade za cíl upozornit na marketing státních institucí a zástupců státu při prosazování nového druhu zdanění. To jak jsou nové daňové povinnosti komunikovány veřejnosti, má totiž vliv na popularitu politických činitelů, kteří je propagují. Příspěvek představí koncept digitální daně v České republice a ve světě a zaměří se především na jeho ekonomické a právní aspekty. Následně bude představen marketing vlády a finanční správy v této oblasti s důrazem na diskurs české i světové odborné veřejnosti v této věci
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info