Project information
Mezinárodní marketing a propagace MU v zahraničí

Project Identification
ROZV/17/2017
Project Period
1/2017 - 12/2017
Investor / Pogramme / Project type
Ministry of Education, Youth and Sports of the CR
MU Faculty or unit
Centre for International Cooperation

Masarykova univerzita se během posledních dvaceti let plně zapojila do mezinárodní spolupráce v evropském i globálním měřítku a i v nadcházejícím období jsou aktivity spadající do oblasti internacionalizace nadále prioritní oblastí. Univerzita se již dávno stala vyhledávanou destinací pro studenty ze Slovenska či z některých jiných zemí střední a východní Evropy, cílem je však posilovat mezinárodní konkurenceschopnost a atraktivitu Masarykovy univerzity i za hranicemi těchto států, především v některých globálně populárních teritoriích (např. Rusko, Čína, USA, Skandinávie, Benelux, UK, Blízký východ, jihovýchodní Asie, Izrael, ad.) s cílem udržet stávající počty studentů a především vysokou selektivitu přijímacího řízení i v době nadcházejícího demografického poklesu a současně zvýšit internacionální charakter vnitřního prostředí univerzity.

Aktuálně tedy výrazně sílí potřeba systematické a cílené prezentace MU v úzké spolupráci s tvorbou nové marketingové strategie MU, v případě mezinárodního marketingu s orientací na „nové“ regiony s výrazným potenciálem pro získávání nových studentů, a to jak formou přímé (např. formou účasti na vzdělávacích veletrzích, apod.), tak nepřímé (spolupráce s agenty, partnery, inzerce atd.) prezentace.

Projekt se zaměřuje na marketingové a propagační aktivity vedoucí k zvyšování povědomí o MU a k šíření její prestiže a atraktivity v zahraničí s cílem získávat kvalitní zahraniční studenty do českých a zejména pak do placených studijních programů v cizích jazycích, a to na všech třech úrovních: bakalářské, magisterské i doktorské.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info