Total number of publications: 18
2025
-
Co-teaching in Primary Education: Insights from Empathy-Based Narratives
Year: 2025, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
When Mentoring Meets Co-Teaching: A Case Study of Interprofessional Collaboration in a Czech Primary School
Year: 2025, type: Appeared in Conference without Proceedings
2024
-
Co je klíčového na kompetencích ve školních vzdělávacích programech základních škol?
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Netradiční cesta začínajícího učitele: z tandemové výuky do vlastní třídy za 667 dní
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Netradiční cesta začínajícího učitele: z tandemové výuky do vlastní třídy za 667 dní
Year: 2024, type: Conference abstract
-
Tandemová výuka pohledem žáků 1. stupně ZŠ
Year: 2024, type: Article in Periodical (without peer review)
2023
-
Communication in (Inter)professional Teams as a Specific Challenge: The Practice at Primary and Lower Secondary Schools
Year: 2023, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Direct and Indirect Model of (Inter)professional Collaboration: Case Studies from Primary and Lower Secondary Schools in the Czech Republic
Year: 2023, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Klíčové kompetence ve školních vzdělávacích programech základních škol
Year: 2023, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie
Year: 2023, number of pages: 124 s.