Fyzika, informatika a odborné vzdělávání na základních a středních školách
- Project Identification
- MUNI/A/1356/2020
- Project Period
- 1/2021 - 12/2021
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Specific research - support for student projects
- MU Faculty or unit
-
Faculty of Education
- Ing. Zdeněk Hodis, Ph.D.
- Bc. Petr Dušek
- Mgr. Michaela Hetmánková, DiS.
- Mgr. Jakub Knopp
- Mgr. Ondřej Kohout
- Bc. Andrea Kyánková
- Mgr. Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Mgr. Terezie Otrubová
- Mgr. Petra Pavlusíková
- Mgr. Karel Picka, Ph.D.
- doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
- RNDr. Jindřiška Svobodová, Ph.D.
- Bc. Josef Šmíd
- Mgr. Hana Tulinská
- PhDr. Jan Válek, Ph.D.
Projekt cílí na výzkum a propojení oborů fyziky, informatiky a odborného vzdělávání na základních a středních školách. Specifickým zaměřením do těchto tří oblastí můžeme podpořit zájem o tyto obory. Cílem projektu je na základě, rešerší, projektových návrhů a empirických výzkumů posoudit a následně navrhnout opatření k dalšímu rozvoji. V rámci projektu budou podporovány studentské zájmové projekty, diplomové a disertační práce. Vzniklé, články, projekty, publikace podpoří trendy v jednotlivých oborech i jejich propojování jako celku.
Publications
Total number of publications: 28
2022
-
Digitální kompetence žáků v souvislosti s COVID-19
13. ročník mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2021, year: 2022
-
Studenti Katedry technické a informační výchovy jako hybatelé rozvoje otevřených vzdělávacích zdrojů na pedagogické fakultě
Year: 2022, type: Article in Periodical (without peer review)
-
Výuka finanční gramotnosti na základních školách pohledem učitelů
13. ročník mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2021, year: 2022
2021
-
3D tištěné puzzle se skenovatelným QR kódem
Year: 2021, type: Conference abstract
-
3D tištěné puzzle se skenovatelným QR kódem
Year: 2021, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Digitální kompetence žáků v souvislosti s COVID-19
Year: 2021, type: Conference abstract
-
Expectation as Competence of Managers
The Current Issues of Business, year: 2021
-
Finanční gramotnost a rozvoj digitálních kompetencí na základních školách
JTIE - Journal of Technology and Information Education, year: 2021, volume: 13, edition: 2, DOI
-
Finanční gramotnost v kontextu rozvoje digitálních kompetencí žáků základních škol
Year: 2021, type: Conference abstract
-
Has the Tertiary Education its Economic Sense?
Year: 2021, type: Conference abstract