Publication details

Rethinking Gamification (recenzní stať)

Authors

MIŠKOV Jan

Year of publication 2014
Type Article in Periodical
Magazine / Source Media Res
MU Faculty or unit

Faculty of Social Studies

Citation
Web http://casopis.munitv.cz/wp-content/uploads/2015/01/mediares2_14_ia.pdf
Description Zdá se, že gamifikace prostupuje ekonomické, politické a sociální kontexty v důsledku zvyšující se popularity digitálních her mezi širokou veřejností. V poslední době si gamifikaci osvojil zvláště marketing. Stále populárnější průvodci, poradenské společnosti, workshopy, video prezentace, přednášky a akademické e-kurzy podporují gamifikaci jako techniku schopnou ovlivnit uživatele, hráče a spotřebitele (jejichž rozlišení se stírá). Takový diskurz má specificky ustavené aktéry a instituce, mezi nynějším uplatněním a vymezením gamifikace přitom převládá nejvíce.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info