Publication details

Role učebnic v procesu implementace kurikulární reformy.

Authors

KNECHT Petr

Year of publication 2010
Type Article in Proceedings
Conference Bulletin IVŠV PdF MU 2010
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Web http://www.ped.muni.cz/weduresearch/texty/BulletinIVSV2010.pdf
Field Pedagogy and education
Description V první části příspěvku jsou rozebírána teoretická východiska procesu implementace kurikulární reformy se zvláštním zřetelem k učebnicím, které mohou plnit roli "agenta", jenž do školní výuky přináší reformní prvky. Druhá část příspěvku seznamuje s výsledky kvalitativní výzkumné sondy, jejímž cílem bylo zjistit, zda a v jaké míře byly učebnice využívány během tvorby školních vzdělávacích programů na 19 pilotních gymnáziích. Výzkum naznačil, že mezi gymnázii mohou existovat výrazné rozdíly.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info