Publication details

Problémový žák – žák s problémem? Sonda do prekonceptů studujících učitelství.

Authors

ŠKUBALOVÁ Tereza

Year of publication 2011
Type Appeared in Conference without Proceedings
MU Faculty or unit

Faculty of Social Studies

Citation
Description Koncept „problémový žák“ může být problematickou součástí kurikula vysokoškolské přípravy budoucích učitelů a učitelek. Sociálně konstrukcionistický přístup teoreticky mapuje současný obsah tohoto pojmu a klade jej do kontextu normativní povahy pedagogicko-psychologického paradigmatu v přístupu k subjektům vzdělávání na ZŠ a SŠ. K rekonceptualizaci pojmu – „žák s problémem“ - je využit narativní přístup, konkrétně externalizace problému. Prostřednictvím explorační kvalitativní obsahové analýzy „problémový žák“ a „žák s problémem“ jsou mapovány individuální prekoncepce těchto pojmů u studentů a studentek učitelství v prvním ročníku (N50).

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info