Project information
Přístup managementu k redukci zpětných toků ve vazbě na spokojenost zákazníků a neustálé zlepšování
- Project Identification
- GA16-16260S
- Project Period
- 1/2016 - 12/2018
- Investor / Pogramme / Project type
-
Czech Science Foundation
- Standard Projects
- MU Faculty or unit
- Faculty of Economics and Administration
Cílem projektu je přispět ke stávajícím poznatkům o úrovni a charakteru řízení kvality a znalostí v podnicích jako funkcí, které mají přímý dopad na potenciální eliminaci a redukci zpětných toků, a to prostřednictvím implementace zpětné vazby od spotřebitelů do procesů neustálého zlepšování.
Publications
Total number of publications: 38
2021
-
Modelling Customer Satisfaction with Food
Quality Innovation Prosperity, year: 2021, volume: 25, edition: 3, DOI
2020
-
Quality Management in the Context of Objective and Subjective Business Performance
Year: 2020
-
Výkonnost podniku v kontextu spokojenosti zákazníka, zpětných toků, kvality, inovací a znalostí
Year: 2020, edition: Vyd. 1., number of pages: 128 s.
2019
-
Business performance from the perspective of managers and accounting data
The Poprad Economic and Management Forum 2019, year: 2019
-
Customer product returns – feedback and knowledge management
Measuring Business Excellence, year: 2019, volume: 23, edition: 2, DOI
-
Customer satisfaction, loyalty, knowledge and competitiveness in the food industry
Economic Research-Ekonomska Istraživanja, year: 2019, volume: 32, edition: 1, DOI
-
The Effectiveness of Reverse Logistics: the empirical test of its factors for product returns reduction
2018
-
An approach to reverse flows: motivation in retrospective
Proceedings of International Scientific Conference of Business Economics Management and Marketing 2018, year: 2018
-
Analysis of the Value Creation Model in Selected Sectors
16th International Scientific Conference on Hradec Economic Days, year: 2018
-
Analýza spokojenosti zákazníka v kontextu zpětných toků a výkonnosti podniku
Trendy v podnikání - Business Trends, year: 2018, volume: 8, edition: 3, DOI