Project information

Project information
Šíření sounáležitosti

Project Identification
ROZV/03/2018
Project Period
1/2018 - 12/2018
Investor / Pogramme / Project type
Ministry of Education, Youth and Sports of the CR
MU Faculty or unit
Rector's Office

V roce 2018 rozšíří Masarykova univerzita výrazně komunikaci k posílení sounáležitosti a podpoří nasazení nové značky MUNI. V návaznosti na blížící se 100. výročí svého založení bude oslovovat svoje studenty, zaměstnance, absolventy s přesahem na širokou veřejnost (s důrazem na město Brno), ale i širokou akademickou obec nejen v České republice, ale i v zahraničí. Bude cíleně komunikovat hodnoty a poslání univerzity. K tomuto záměru bude také podporovat samotné studenty v šíření sounáležitosti MUNI primárně prostřednictvím studentských univerzitních akcí. Dlouhodobá spolupráce s partnery přinese rozvoj marketingového partnerství s komerční sférou a strategickými partnery v rámci spřátelených institucí.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info