You are here:
Publication details
Od první zkušenosti k profesní učitelské kompetenci Jak na doučování nahlíží studující PdF MU – prezentace výsledků výzkumného šetření
| Authors | |
|---|---|
| Year of publication | 2025 |
| Type | Appeared in Conference without Proceedings |
| MU Faculty or unit | |
| Citation | |
| Description | Příspěvek Od první zkušenosti k profesní učitelské kompetenci: Jak na doučování nahlíží studující PdF MU – prezentace výsledků výzkumného šetření se zabývá významem prvních pedagogických zkušeností pro formování profesních kompetencí začínajících učitelů. V centru pozornosti stojí reflexe studujících Pedagogické fakulty MU, kteří se zapojili do doučování. Prezentované výzkumné šetření analyzuje, jak studenti vnímají své profesní učení, jaké přínosy a limity doučování identifikují a jak tyto zkušenosti přispívají k rozvoji jejich profesních kompetencí v rámci modelu KRAU. Příspěvek diskutuje možnosti, jak efektivněji propojovat teoretickou přípravu s pedagogickou praxí a podporovat systematické budování profesní identity budoucích učitelů. |