Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D.
Total number of publications: 67
2019
-
Uvádění začínajících učitelů do základních škol : plánovitý, nebo intuitivní proces?
Year: 2019, type: Article in Periodical (without peer review)
-
Uvádění začínajících učitelů v mateřských, základních a středních školách pohledem jeho hlavních aktérů
Pedagogická orientace, year: 2019, volume: 29, edition: 2, DOI
2017
-
Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma
Year: 2017, edition: 1. dotisk 2., uprav. vyd., number of pages: 270 s.
-
Proměny práce školních psychologů v proinkluzivně naladěných školách
Pedagogická orientace, year: 2017, volume: 27, edition: 2, DOI
2015
-
Akcenty práce školních psychologů v proinkluzivních školách
Year: 2015, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Dealing with students´ diversity in the context of inclusion
Year: 2015, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Diverzita žáků : téma pro vedení školy
Studia paedagogica, year: 2015, volume: 20, edition: 2, DOI
-
Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma
Year: 2015, edition: Vyd. první, number of pages: 363 s.
-
Možnosti práce s diverzitou žáků : z případových studií základních škol
Year: 2015, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Podoby inkluzivního vzdělávání. Z případových studií základních škol
Year: 2015, type: Appeared in Conference without Proceedings