Project information
Design Thinking Action Lab 2016: otevřenost, zodpovědnost, iniciativa
(DALAB 2016)
- Project Identification
- MUNI/A/1121/2015
- Project Period
- 1/2016 - 12/2016
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Grant Agency of Masaryk University
- Category A
- MU Faculty or unit
- Faculty of Arts
Cílem projektu je podpořit studentské projekty specifického výzkumu, které jsou rozvíjeny pomocí metodik Human-Centered Design, vzdělávacích workshopů a mentoringem ze strany akademiků i odborníků z praxe. Studentské projekty realizované v rámci Aplikačního semináře (dále jen „projekty APLS“) jsou dvousemestrálními výzkumnými a aplikačními projekty magisterských studentů oboru Informační studia a knihovnictví. V roce 2016 budou tvořit projekty APLS osm samostatných a specifických projektů z oblasti: 1) otevřených dat 2) čtenářské gramotnosti dětí 3) digitálních portfolií v terciálním vzdělávání 4) prezentace služeb veřejných knihoven 5) třetí role akademického pracoviště 6) prezentace a analýza na sociálních sítích 7) zkvalitnění e-learningových kurzů jejich administrátory 8) informační potřeby umírajících v paliativní péči hospiců
Publications
Total number of publications: 41
2016
-
Abortion as a problem of information macroethics
Journal of Information Ethics, year: 2016, volume: 25, edition: 2
-
Advanced graphs and analysis
Year: 2016, type:
-
Distance education via webinars : research and practice
DisCo 2016 : Towards open education and information society : 11th conference reader, year: 2016
-
Education of primary school pupils about information safety
Year: 2016, type:
-
Efektivní učení
Year: 2016, type: Popularization text
-
Finální antropický princip ve filosofii, pedagogice a informační vědě
-
From theory to metatheory and metascience : about reality and syndrome of the queen of sciences
Year: 2016, type: Conference abstract
-
Information literacy education in V4 with focus on the Czech Republic
Year: 2016, type:
-
Jak učit sám sebe
Year: 2016, type:
-
K mezipředmětovému dialogu : interdisciplinární vzdělávání na příkladu desíti vybraných osobností historie vědy
Year: 2016, type: