Humanitní vědy dokořán
- Project Identification
- CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_067/0012281
- Project Period
- 1/2020 - 12/2022
- Investor / Pogramme / Project type
-
Ministry of Education, Youth and Sports of the CR
- Operational Programme Research, Development and Education
- Priority axis 3: Equal access to high-quality pre-school, primary and secondary education
- MU Faculty or unit
- Faculty of Arts
- Cooperating Organization
-
The Moravian Library Brno
Grammar School Slovanské náměstí
Gymnázium,Tišnov,Na Hrádku 20
Gymnasium of Jan Blahoslaw Ivančice
Gymnasium Brno-Bystrc
Klvaň Gymnasium and Secondary Nursing School Kyjov
Projektový záměr klíčové aktivity 3: Propojování formálního a neformálního vzdělávání ve spolupráci s kulturními/paměťovými institucemi reflektuje aktuální potřeby sekundárního školství inovovat výuku v obsahu, formách a metodách. Žadatel humanitního zaměření s kurátorskou podporou partnera vytvoří a nabídne gymnaziální praxi soubor tematických digitálních vzdělávacích zdrojů (DVZ) včetně metodik pro pedagogy s cílem ukázat edukační potenciál digitalizovaného kulturního dědictví.
Publications
Total number of publications: 9
2023
-
Nonlinear Interactive Stories as an Educational Resource
Education Sciences, year: 2023, volume: 13, edition: 1, DOI
2022
-
Design interaktivního multimediálního příběhu jako aplikace kurátorského přístupu k edukaci
Year: 2022, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Digitalizované kulturní dědictví jako prostředek vzdělávání : sbírka metodik
Year: 2022, type:
-
Exploring a Potential of Digital Role-Playing for Development of Social and Cultural Values
Year: 2022, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Nástroj Twine ve vzdělávání a učení : Jak tvořit nelineární digitální příběhy
Year: 2022, type:
-
Twine očima tvůrce vzdělávacího obsahu
Year: 2022, type: Appeared in Conference without Proceedings
2021
-
Digitalizované kulturní dědictví jako příležitost k rozvíjení informační a digitální gramotnosti středoškoláků
Year: 2021, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Humanitní vědy dokořán
Year: 2021, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Možnosti využití digitalizovaného kulturního dědictví ve vzdělávání
Proinflow, year: 2021, volume: 13, edition: 1, DOI